Novosti
Web PD “Stubičan”

Dobrodošli na web stranice Planinarskog društva "Stubičan"

Ovdje možete pronaći informacije o našim trenutnim, prošlim i, naravno, budućim aktivnostima.

Također se možete informirati kako se učlaniti i pridružiti se našim druženjima u prirodi!

Kontakt

Pošaljite poruku na
planinari.stubicani@gmail.com

Copyright

© 2015. PD "Stubičan"

Dopušteno je stavljati poveznice prema ovoj stranici ili koristiti sliku i isječak teksta koji služe kao poveznica prema njoj. Prenošenje sadržaja u cjelosti zabranjeno je bez pismenog dopuštenja autora teksta ili slike.

Novosti

Biciklijada 2017.

Članovi PD Stubičan sudjelovali u biciklijadi “Z beciklinom vu školu” koja je održana 11.06.2017.

Biciklijada je održana povodom izgradnje biciklističkog parkirališta ispred OŠ Donja Stubica.

Više fotki ovdje:

Zimski pohod na Bjelolasicu

Odazvali smo se pozivu HPD ” Bijele stijene ” Mrkopalj koji je organizirao 18. tradicionalni zimski uspon na Bjelolasicu – 18. 02. 2017.god.

Slike govore više od riječi:

Dosad najbrojniji pohod Stazama Gupčevih puntara

Upravo ovogodišnji 47. pohod Stazama Gupčevih puntara bio je osobito uspješan te je time pridonio vidljivosti našeg društva u zajednici. Naime, 11. veljače 2017. na pohodu je bilo rekordnih 205 sudionika, a sudjelovalo je i 30-ak planinara iz susjedne Slovenije, iz Ptuja i Slovenskih Konjica. Osim solidnog odaziva zagorskih planinarskih društava (iz Belca, Zaboka, Pregrade) već tradicionalno prisutni bili su i članovi društva MIV iz Varaždina, zatim ove godine i članovi PD Izvor iz Sv. Ivana Zeline, PD Lipa iz Lipika, PD Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje, PD iz Ivanca, a za poveću grupu planinara iz PD Matica Zagreb i PD Naftaplin Zagreb koji su stigli turističkim vlakom organizirana je skraćena trasa pohoda kako bi na vrijeme stigli na inscenaciju bitke koju organiziraju članovi Družbe vitezova zlatnog kaleža. Ugostiti sve i pobrinuti se da se svi osjećaju dobrodošli tražilo je popriličan angažman članova domaćeg društva koji su se u velikom broju odazvali i pomogli u organizaciji. Sudionici pohoda ocijenili su atraktivnom i zanimljivom kružnu stazu od centra Donje Stubice padinama okolnih bregova do Gupčeve lipe u Gornjoj Stubici te rodne kuće Matije Gupca u Hižakovcu natrag do donjostubičkog poprišta uprizorenja velike bitke, a domaćinstvo i organizaciju su posebno pohvalili.

Tehnička obavijest

Drage planinarke i planinari,

Uz velike isprike zbog neredovitog izvještavanja na mrežnim stranicama do kojih je došlo zbog tehničkih poteškoća, nastojat ćemo u nekoliko kraćih objava nadoknaditi propušteno i najaviti sljedeća događanja.

Poziv na izbornu sjednicu Skupštine

POZIV NA IZBORNU SJEDNICU SKUPŠTINE PD „STUBIČAN

Temeljem odluke Izvršnog odbora PD „Stubičan“ na sjednici održanoj 6.1.2017., sukladno članku 26. Statuta sazivam Izbornu sjednicu Skupštine PD „Stubičan“ koja će se održati u subotu 28.1.2017. u 17 sati u prostorijama Stub-kluba, Toplička 7, Donja Stubica.

Za sjednicu se predlaže sljedeći

Dnevni red:

1. Pozdrav predsjednice i prijedlog radnog predsjedništva (3 člana)
  2. Izbor verifikacijskog povjerenstva, zapisničara i ovjerovitelja zapisnika
  3. Izvješće verifikacijskog povjerenstva
  4. Izvješće o radu PD“Stubičan” u 2016.g.
  5. Financijsko izvješće PD“Stubičan” u 2016.g.
  6. Izvješće Nadzornog odbora i izvješće Suda časti
  7. Rasprava o izvješćima – usvajanje izvješća
  8. Prijedlog plana rada PD“Stubičan” u 2017.godini
  9. Rasprava o prijedlogu i usvajanje plana rada za 2017.
  10. Razrješenje dosadašnjih obnašatelja dužnosti u PD „Stubičan”
  11. Izbor novih obnašatelja dužnosti u Društvu
  12. Dogovor za 47. Pohod Stazama Gupčevih puntara – zaduženja članova
  13. Razno

Nakon sjednice moći ćete uplatiti članarinu za 2016. i dobiti markicu za tekuću godinu.

U Donjoj Stubici, 14.1.2017.

Predsjednica PD „Stubičan“:

Ines Krušelj-Vidas

Dođite na Gupčevu kestenijadu!

Gupčeva kestenijada održat će se 23.10.2016.

Početak programa je u 11 sati kod Gupčeve lipe u Gornjoj Stubici.

Svi zainteresirani mogu po se završetku programa pridružiti planinarima i prošetati obroncima Medvednice u potrazi za gljivama i kestenima.

Dobrodošli!gupceva-kestenijada-plakat

Akcija na Lojzekovom izvoru

Pozivamo sve sadašnje, bivše i buduće članove da nam se priključe u velikoj akciji rekonstrukcije kućice kod Lojzekovog izvora u subotu i nedjelju 9. i 10. 7.2016.
Kako bismo mogli odrediti približnu količinu hrane i pića za sve vrijedne radnike OBAVEZNO se do četvrtka javite mailom na planinari.stubicani@gmail.com ili telefonom Daneku ili Ines. Također napomenite jeste li u mogućnosti doći oba dana ili samo jedan od navedenih. Isto tako ćemo mailom dogovoriti kakav je sve alat potrebno donijeti.
PUNO HVALA UNAPRIJED SVIMA.
Zbog navedene akcije odgađa se pohod na Grintavec u Kamniško-savinjske Alpe.

Oštrcgrad i Belige, Ivanščica, 6.3.2016.

Skupila se ekipa i pohodila Ivanščicu! Prosjek godina stvarno su nam popravili Tia i Dorian. Napravili smo i više od planiranog: iako smo mislili da će to biti samo lagana šetnja do Oštrcgrada (746 m), nije nam bilo dosta. Krenuli smo do vrha Belige (na pola puta do samog vrha Ivanščice- 974 m).

Bilo je više nego uzbudljivo. Promijenila su se sva godišnja doba. Imali smo sunce i kratke rukave, snijeg oko nas, padala je kiša i solika, puhao je jak vjetar, bilo nam je vruće od savladavanja strmina, gazili smo blato, bljuzgu, visoke zapuhe snijega. Sve u svemu: Ivanščica je gora puna čuda, a tako nam je blizu. Najvažnije od svega bilo je da su svi (veliki i mali) nakon završetka ture pitali: kad idemo opet u planine?

Za dojam evo nekoliko fotkica uz poziv: pridružite nam se na sljedećem pohodu!

Zimski pohod na Bjelolasicu

Ove nam je godine bilo premalo snijega pa smo ga se zaželjeli. U subotu 20.2.2016. uživali smo u pravom zimskom ugođaju: snijeg, vjetar, bjelina, svjež zrak, a kasnije i veselo sunce. Mala, ali hrabra ekipa iz Stubice (radnog naziva Danek i cure) predstavljala je zajedno s još dva člana s prebivalištem u Zagrebu naše društvo na zimskom pohodu na Bjelolasicu. Dosta priče, pogledajte slike.